Dålig uppdatering.

:(((((((((((((( muuuuh... 
 
Förlåt för världens sämsta uppdatering här under de senaste dagarna. Men jag har varit på VEN. En ööö mellan Sweden and Denmaark. Jao. Där var jag Måndag - Onsdag. Kom alltsåååå hem igår på kvällen, väldigt sent. Blev då också stucken av en Geting i halsen.. buhuhuh. AJ. 
 
Men nu sitter jag här och har de trevligt och väldigt seriöst med Kajsaaa. Idag har vi varit på simhallen (YEY). Fast Kajsa skrapade upp lite av hennes tå.. muh :( Och mitt klädesplagg råkade jag ta sönder.. muh :( Ja, men vi har ändå haft de toppenroligt :D (muuuuuuuuuh /Kajsa.)
 
Jaja, ett seröst inlägg fick detta bli.. muh. 
Bilder från Ven kommer senare ikväll. Imon blir de Köpenhamn och sen kommer jag hem på Lördag, wiiihu! 
 
Men nu.. lite mer Vedisbilder! Bara för att Kajsa ville de ;).
För mer vedisbilder.. klicka HÄR.
 
Åååååh, tusse bebis :'D
"Heeeeeeeej mamii"
Myntha.
Papa Alex och Hugo, efter maskeradhoppningen.
Kajsa rider Colgate. Alex leder. Colgate pallar inte. Hahah, wiiihu!
Haha, ni är allt söta små hundarna. Men en aning busiga. Gosisar :*
 
Världens bästa MYRSTACKEN på avslutningsdan' Ni är verkligen bäst tjejor!
Kajsa är lite forever alone med foppa tofflor också, haha! muuuuuuuuuuuh jaoooo / KAJSA
 
Sådär ja, tror de flesta bilderna är ovisade? KOMMENTERA NU! :D
 
Frågestund/This or That,
kommer nog senare i veckan tror jag, om ni lovar att ställa många frågor såklart? ;)
 
Kraaamis / Tove & Kajsa

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! ahahahahahahahah :**** ♥♥

2012-07-19 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0