Hemma från Vedbände

Igår kom jag ju hem från ridlägret. Det har varit helt underbart. Kunde inte blivit bättre om man säger så.. 
Jag fick lära känna en underbar ponny vid namn Phantom. En helt underbar häst som alltid ställer upp för ryttaren, dock lite stark när man rider. Lärde känna mååånga nya underbara kompisar också. Men istället för att sitta och skriva alla underbara minnen jag fick så får ni se en massa bilder, och varje bild beskriver mer än tusen ord. 
 
Jag och min fina Phahantomen (som Fidde kallade honom). 
Världens bästa Fideliii <3
Detta är då en söt fjording som min kompis Hedda hade under lägret. Sjukt fin häst.
Mina stugkompisar Fideli, Vickan & Nora. 
Midsommarbild på alla på hela L3. Bästa lägret någonsin.. ♥ Vill tillbaka.
Bästa stugaaan, myrstacken!! :D
Fidde och jag.
Roxy och Vickan <3.
Colgate, jag och lilla mamma Alex.
Lina, Colgate och jag på åsneryggen :)
Älskar er mamma Alex och syster Lina. Mobba inte mitt ansikte, grät jättemycket.
Roxy plutten.
Jag, Kajsa och Lina (och Noras mobil) :d
Min Fideli som älskaaaaaar chips :D
Min ponnyplutt, finns inga ord för hur mycket du betyder och hur mycket jag saknar dej.
Jag och Tusse (Tinituss) 
haha, jag och min phantomis.
nora, du är för goo du.. ;)
Världens bästa Myrstacken och Bikupan här ja!
Älskar denna bilden på Phantom. Den får mig att tänka på varje gång när jag ska hämta honom i hagen, då han alltid kommer fram och vill mysa. :') 
 
Kadriljbilder.
Jag & Phantom.
Matilda & Molle.
Fideli & Shebang.
Lina & Millsan.
Jag och Phantom, Ida och Lilla My och Olivia och Alpha.
Ponnyplutt.. älskar dej så att det gör ont.
Och detta får bli den sista bilden. Bara för att det var så jättesvårt att säga hejdå till alla underbara vedismänniskor. Jag och matilda var nog värst.. vi grät som tusan. Och samma va det på spökrundan ju xD
 
Vedisminnerna från 2012, läger 3 kommer alltid finnas i mitt hjärta. När vi åkte släp från och till hagen och jag och matilda sjöng. När vi firade midsommar och mamma Alex fick hjälpa mig med en krans.. Ja, allting, som va så jäkla underbart.. kommer jag aldrig någonsin glömma. Aldrig.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Såg du inte mig på lägret :P

2012-07-03 @ 15:09:30
URL: http://soobloggen.blogg.se
Postat av: Sophie

Såg du inte mig på lägret?? :P

2012-07-03 @ 15:10:13
URL: http://soobloggen.blogg.se
Postat av: Sophie

SV: Jo det var så jag menade :P

2012-07-03 @ 17:52:13
URL: http://soobloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0