Lång fredag.

Denna veckans fredag har verkligen varit en lång dag. Det har hänt mycket grejer. Jo, det började väl helt normalt, som en helt vanlig fredag. Sedan skulle vi ta sprutan, vilket vi inte visste om innan. Detta var på förmiddagen.
 
Sen så, när vi hade engelskalektion så hade jag lagt mina nycklar bakom min dator när jag jobbade på med engelskan, samtidigt så hade troligtvis några killar från våran klass (nämner inga namn) tagit de och lagt dom i... toalettstolen. Nej, inte på handfatet eller på golvet eller något sådant.. I TOALETTSTOLEN. När engelskalektionen var slut så märkte jag ju att mina nyklar var borta.. Så jag letade ju efter de, och jag var RÄDD. Jag vet hur dyrt det är ifall man ska byta ut hemnycklar och ALLA andra nycklar jag har. Så vi letade jättelänge, i flera timmar. Jag skojar inte. Vi fick tillochmed berätta detta för skolledningen, då de också ringde hem till min pappa och berättade. Vi trodde ju att någon av killarna hade tagit med sig de hem eller något sådant. Men för att vara helt säkra så gick vi upp igen och letade efter nycklarna. Jag letade inne på toaletten, först i handfartet, golvet, osv. Men hittade inget där. Då kollade jag i toalettstolen, och där låg de. En centimeter ungefär av nycklarna var ovanför vattnet, men allt annat låg i toalettvattnet. Jag tog ju upp dem såklart, visst var det äckligt. Men vadfan, det är mina nycklar. 
 
Så nu är jag hemma (klockan är lite över halv 5), och vi slutade halv 3. Alltså har vi letat i 2 timmar. Och nu är jag trött...
 
Men ändå, måste ju visa bilderna som jag och söta Filippa tog igår, jättefina bilder blev det! Hade en underbar dag med massa skratt och flams :')
 
ALLA KOLLAR HENNES BLOGG , HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR!!
Tycker verkligen om dej älskling ♥♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

Fina bilder! Love u too <333 tack för länken!! :')

2012-10-05 @ 21:57:35
URL: http://Fidelippan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0