Idaaag

Idag har jag tillbringat dagen till att vara med världens snällaste kompisar. Vi fotade en hel del, och flummade :') Åh. det var så kul att träffa de igen. Eftersom att det var så längesen, och åh.. Jag trivs verkligen med dem. Ni är grymma mina älsklingar, jag älskar er <3
 
Sen så åkte Nellie hem, så då var jag och Tova ett litet tag. Då cyklade vi ner till Grand och tittade lite på Hööks och lite andra roliga affärer :3 Dock så handlade jag inget, hade inga pengar med mig eftersom att jag inte visste att vi skulle dit. Men det var kul iallafall. Sen på vägen hem så stannade jag också lite vid hagarna för att fota hästarna, blev rätt så bra bilder faktiskt ;) 
 
Lite bilder från dagen.
KOPIERINGSFÖRBJUDNA. (Du måste ha fått tillåtelse av mig innan du kopierar bilderna, men om du själv är med på bilderna så är det självklart att du får spara / kopiera bilderna.)
 
KOMMENTERA SÅ BLIR JAG GLA :'D
 


S
Söt Goldy.... söt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0