Hjärtbokeh

Läste på en grym blogg idag, ett bra tips när man ska göra för att fota hjärtbokeh. Och jag har försökt och trixat & fixat hela förmiddagen. Jag har inte så bra tålamod heller, men jag försökte så gott jag kunde.. Men lyckades inte så bra. Men det var ju trotsallt första gången jag ens försökte och så, så nästa gång kanske det går, förhoppningsvis. 
 
Jo, det jag hade lite svårt för var att det skulle bli många hjärtan, om ni förstår hur jag menar. Det blev ETT hjärta. Det är samma sak som vanlig bokeh, då blir det ju många cirklar, men det blev bara ett hjärta på min. Tyckte att det var rätt svårt, och jag förstod inte heller riktigt exakt. 
 
Men såhär blev mitt, heheh.. KOM IHÅG. Det var faktiskt första gången jag ens försökte, så vi skyller på det.
.. När det skulle blivit ungefär så, fast med hjärtan. Och en annan bakgrund då.
 
Någon som vet varför det blev som det blev? Och någon som vet hur man ska GÖRA? Kommentera gärna isåfall :) 
 
Har även fixat med en överraskning till er, som förhoppningsvis snart är klar.

Kommentarer
Postat av: Filippa M.

Jag fick det att funka sådär här: http://fidelippan.blogspot.se/2012/07/hjart-bokeh.html . Men om vi är och fotar nån dag lovar jag visa dej!! ♥♥

2012-09-22 @ 18:36:42
URL: http://fidelippan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0