Hemma från ridningen

Nu har jag kommit hem från ridningen. Hade dessutom bytt grupp till stora hästar (inklusive ponnysar), fast att jag rider i det stora ridhuset. Har ju innan bara ridit i de "lilla ridhuset" då som det kallas. 
 
Kändes mycket bättre i stora ridhuset, och sen så fick jag ju också rida en toppenponny som jag aldrig ridit förut. Hon heter Katie. Idag så övade vi mycket på tempoväxlingar, mycket galopp och volter m.m. Åh, det gick sååååå bra!! Katie var först lite seg och trött ibörjan men gick bättre till slutet :) Och sen så fick jag henne i form 5 gånger med :D Eftersom at jag inte ridit så länge heller nu så är jag faktiskt jättejätteJÄTTE nöjd över dagens ridpass. Bästa på läääänge.
 
Tack Tova för att du var där och fotade. Hoppas också att vi kanske kan få rida ute nästa gång, idag blev det ju inte så då det ösregnade.
 
(Bilderna blev ju kanske inte såhär toppentoppen bra då vi red inomhus. Men det blev verkligen så bra som det bara kunde bli, för att rida inomhus.) 
 
Kan bjuda på 4 svartvita bilder, hinner inte lägga upp mer.. Måste plugga på ett prov jag ska ha på Torsdag.



... Fina, fina, fina ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0