Fredag

Fredag idag då, och vi har hela helgen framför oss.. Skönt!! 
 
Idag var det iallafall sista gången för mig att rida på fredagar. Tycker att det nästan är lite sorgligt. Har ALLTID ridit på fredagar så det kommer kännas konstigt att rida på tisdagar nu istället. Alltså det var så himla härligt och skönt att komma till stallet och vara läxfri, ha hela helgen framför sig och bara ... kunna slappna av för en gång skull. Sedan åka hem och mysa och käka nåt gott. Åh, vad mysigt det var! Men samtidigt ska det bli kul att gå mot nya utmaningar och utveckas mer. Börja i en ny grupp, ny ridlärare, nya ridkompisar osv. Tror faktiskt att det kommer bli bra.. riktigt bra! 
 
Vet inte heller hur jag ska göra med bloggen nu.. Har tänkt ta en bloggpaus. Har inga bloggidér och nästan inga läsare. Det känns inte lika kul längre, man får inte samma "bloggkänsla" eller så längre. Men ändå känns det konstigt att sluta.. Kanske ska jag börja på en ny blogg. Kanske med någon kompis? Eller vad tycker ni? Alla åsikter som just DU tänker är såklart tillåtna.
 
Bild på mig och mitt finaste hjärta som fyller år idag! Fyller 13, tonåring! Ville bara säga grattis ännu en gång älskling, du är bäääst tjejen <3

Kommentarer
Postat av: Filippa M.

Nej ha kvar bloggen och sluta ALDRIG BLOGGA!! Din blogg äger ♥

2012-09-07 @ 21:50:11
URL: http://fidelippan.blogspot.se
Postat av: Nellie

NEJ SLUTA INTE BLOGGA! DU MÅSTE HA KVAR DENNA UNDEBARA BLOGG!!!! DIN BLOGG ÄR GRYM<3

ÅHH TAVK ÄLSKLING, LOVEYOU BÄSTA DUUU <3<3

2012-09-08 @ 11:22:53
URL: http://pponnydrommar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0