Fredag idag, och jag är glaaaaaa

Tänkte ta och berätta lite om dagen, men kan väl börja med att säga att jag e glaaaa :D 
 
Skoldagen idag har varit helt ok, som vanligt. Slutade halv 3 och efter det så åkte jag och mina kompisar hem till mig och vi bakade.. :) Chokladbollar fick det bli. Sedan så åkte jag, mamma och Ellen iväg till Grand Sammarkand och jag köpte ett par URSNYGGA byxor som jag letat efter jättelänge.. Så ååååh, jag är så glad! 
 
Har haft en underbar dag med kompisar, har fått de nya snygga byxorna och nu är det HELG! Och vi ska äta gottgott ikväll, och helgen blir super! Åhhhhh :'DD
 
Lite bilder från idag.

Sen var det då de här byxorna jag köpte.. älskaaaa :'D Köpta på BikBok för endast 299kr. 

Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, tänkte också köpa dom.. ;)

2012-09-15 @ 13:40:06
URL: http://pponnydrommar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0