Förlåt för att jag inte alls har uppdaterat bra..

Är medveten om det, och jag har inte haft alls blogglust. Har flera läxor varje vecka (ibland prov också), och vill hitta på saker med kompisar, vill fota, vill vara med hästarna. Alltså, det blir lite mycket ifall jag ska hinna med bloggen också. Visst är det sjukt kul att blogga och så med, och jag kan säga.. JAG FÖRSÖKER VERKLIGEN hinna med allt.  Men eftersom att det ibland blir att jag inte hinner med de jag vill helst vill hitta på så blir det ju då att bloggen kommer lite i andra hand. Och ja, det finns inte så mycket mer att göra. Men jag ska verkligen försöka.. Hoppas ni förstår mig.
 
Men idag är det iallafall fredag, och äntligen helg. Mitt liv förändras typ varje dag känns det som nu för tillfället. Ena dagen är jag superglad, nästa dag är jag helt nere. På förmiddagen är jag jätteglad och sen när jag kommer hem från skolan så är jag skitsur och inte alls glad. Men det är väl så ett tag nu, när allt är nytt i skolan och nu i tonåren. Det är faktiskt lite jobbigt, men det är väl bara att stå ut. 
 
Idag efter skolan åkte jag en liten sväng med bästisen till Grand och var där lite. Köpte mig även en ny "halsduk" eller ni vet en sådan som man snurrar runt halsen flera varv.. Myspys :) Sitter med den på mig nu, den är så skön!! 
 
Vi åker nog dit imon med och beställer pizza och cola. Skulle verkligen vara supermysigt.. Ett måste <3 
 
2 bilder idag från Grand, när vi satt på resturangen med datorn.. en riktig härlig fredagskänsla :'D

Kommentarer
Postat av: hannaÖHH

haha fett gött var det :D men vi måste gör det snart iallfall :( :*<3 fuckpanklivet.

2012-09-22 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0