Bloggpaus

Kör på en bloggpaus. Statistiken är inte alls bra, och det är mitt eget fel. Jag vet. Börjar bli trött på designen och känner ingen som kan fixa en snygg gratisdesign. Har inga bloggidér och bloggningen tar sååå mycket tid för mig som jag egentligen behöver ha till att göra annat. Så nu har jag bestämt mig för en bloggpaus, så kanske jag kommer tillbaka. 
 
Men glöm inte!! Ni kan alltid följa mig på instagram för bra uppdatering, toveekarlssonn. Och lägg gärna till mig som vän/ bevaka på dayviews, tovespiix heter jag där!
 
Lite bilder från idag, världens underbaraste galnaste knäppaste finaste kompisar <3 

















Kommentarer
Postat av: Nellie

:(



<3

2012-09-03 @ 16:21:18
URL: http://pponnydrommar.blogspot.se
Postat av: Filippa M.

Gillar sista bilden starkt!! Tråkigt att du ska ha bloggpaus, jätte bra blogg!!!!!!!! <333 Läser varje dag nu faktiskt. Jag skulle kunna göra bloggdesign åt dig, har samma program som Sophie L och har gjort ponnydrömmars design, min och dessutom kodning och allt (header oxå då haha) på min och Ellens blogg om du vet vilken? :) Men som sagt kanske du inte hinner med bloggen endå :/ Vi ses! Kraaaaam :D<3

2012-09-03 @ 17:59:46
URL: http://Fidelippan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0