Vad som händer nu..

Klockan halv 10 ungefär på kvällen så åkte vi iväg till veterinären, med Trulle då. Han fick en spruta, men det var först snack om att vi skulle söva ner honom, eftersom att vi märkte att han hade en sne tand i vänsterkäken. Men det var ingen bra idé att göra det så sent på kvällen, så vi åkte hem med honom igen.. Och där satt jag i bilen med tårarna rinnandes på min kind. Han gosade ner sig riktigt i min famn och han hade så enormt ont..

Vi åkte dit idag då, klockan 9 på morgonen. Och så lämnade vi honom där, och så ska vi hämta honom vid 4, om en och en halv timma. Han ska ju då sövas ner och allt.. 
 

Jag hoppas verkligen att han klarar det här, vilket inte är säkert.. Eftersom att han är utomhuskanin och ska vara inne nästan hela dagen, och så kanske han är för svag, min fina.. snälla bli bra igen hjärtat 
♥♥♥
 
Orkar inte skriva något jättelångt.. Vi ska snart hämta honom, och somsagt så hoppashoppashoppashoppas att jag kommer hem med en levande Trulle ♥
 
JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET MITT HJÄRTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0