Trulle

Trulle är ju då min kanin, min bästavän. Vi två har verkligen gått igenom allt.. allt,allt! Jag har nu stått som ägare på honom i 3 år, kan det väl vara? Eller kanske 2? Han är nu 5 år gammal, fyller snart 6. 
 
Den här kaninen är mitt allt. Vi har stöttat varandra genom allt. Vi har alltid stått på varandras sidor. 
 
Men allt är så jobbigt nu.. Trulle fäller ju nu efter sommaren, så då slickar han på sin päls.. och då kommer det päls"klumpar" i hans mage som gör att han får.. en förstoppning i magen. Som gör att han inte kan bajsa. Jag märkte detta i gårkväll, och det har redan blivit lite bättre. Jag va ute och motionerade honom lite igår och har fixat lite saker som jag vet vad jag ska göra för att detta ska bli bättre. Så idag när jag skulle kolla till honom, så hade han bajsat! Och fatta hur glad jag blev..
 
Men usch, jag har aldrig sätt honom så dålig.. Det är hemskt. Men jag vet att någon gång så kommer allt bli bra, men det känns inte så när jag kommer till honom och han vill fram till mig och hälsa, och får gå steg för steg. Han går lixom ett steg åt taget och man ser verkligen att det gör jätteont på honom.
 
Åh, älskling.. Bli bra. Snälla hjärtat..
JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT ÄLSKLING 
 
 
Du är bäst.. snälla.. bli bra igen ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: hanna

nä stackars trulle! :( och dig.. han måste bli frisk. det är säker jätte jobbigt för dig nu och du är orolig och så men jag tror han blir frisk snart! jag skulle också vara jätte orolig, men om det skulle hända något blir det nog bättre än att han skulle lida.. <3

2012-10-03 @ 19:34:21
Postat av: Filippa

Naw han är för gullig den bullen asså! :') Finns alltid för er hjärtat :* <3333 håller tummarna, det kommer ordna sig!

2012-10-03 @ 19:39:48
URL: http://fidelippan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0