Sjuk idag..

Halsfluss tror jag att det är. Har ont i huvudet, och så sjukt ont i halsen. Tv soffan har fått vara min plats idag, inte det roligaste precis.. Menmen, man får väl låta de ta sin tid. Fast att det är så tråkigt nu när jag har rätt så mycket roligt planerat den här veckan, fotaa med kompis och sen till helgen så åker vi för att träffa släkten.
 
Även massa i skolan som jag inte vill missa och göra omprov på osv, och får plugga som en galning sen för att hinna med de gammla - och de nya..
 
Sitter och kollar på massa bilder från sommaren, speciellt från veeeeedis. Vilket gör mig lite gladare. + Att de har lagt upp film från mitt ridläger i somras, vilket gjorde mig jätteglad!! :')
 
 
Jag älskar er mina myrkompisar, ni är bäst heart
Här va alla samlade, alla från Läger 3.. Gud vad jag saknar er alla 

Kommentarer
Postat av: Tova

usch, min kompis har oxå halsfluss, krya på dig! <33333

2012-10-18 @ 19:09:37
URL: http://friendship.blogg.se
Postat av: Nellie

åh nä,, stackarna! Hoppas du blir bättre!
Saknar dig supermycket!!!
Krya<333
Puss Nellie <33333333

2012-10-18 @ 19:38:52
URL: http://friendship.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0