Den jobbigaste dagen i mitt liv

Idag hände det. Den dagen jag visste någon gång skulle komma. Fast jag inte vill något annat än att det skulle vara vi två - föralltid. 
 
Många av er bloggläsare vet redan vad som har hänt. Att min kanin min bästavän, har varit sjuk ett bra tag nu, och ha fått varit hos veterinären och gjort massa tester osv. Han blev bättre senare, och jag trodde äntligen att yes nu är han frisk, nu kan vi som nytt börja om.. Och så hoppades jag såklart också på att han skulle få leva 2 år till iallafall, då han bara är 6 år. 
 
Men nej.. Hittade honom idag, död. Legandes på sidan med ögonen öppna. Och jag grät, och grät.. Och gråter fortfarande. Trodde att han var frisk (friskare iallafall) och att han var åt bättrningshållet. Men eftersom att detta hände så måste han ändå ha haft någon allvarligare sjukdom. Och det går ju inget att göra åt, nu är han borta och kommer alltid vara det - det går inte att fatta att jag aldrig någonsin kommer få tillbaks min underbara bästavän. Och jag kommer aldrig få träffa honom igen.. 
 
 
GÅR INTE ATT TÄNKA SIG ETT LIV UTAN DIG VÄRLDENS BÄSTAVÄN. 
TACK FÖR ALLT, TACK FÖR 3 FINA ÅR MED DIG, HJÄRTAT <3
.. kommer aldrig glömma den fina septemberdag, år 2009 då du kom till mig ..
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Finns alltid <3 R.I.P. Trulle.

2012-10-13 @ 00:05:58
URL: http://Fidelippan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0