Vårstädning hos kaninen

Brukar varje år ha en "Vårstädning" hos min kanin Trulle, då jag städar så allt blir rent och fint till sommaren. Städar ju såklart buren på vintern också, men idag skurade jag buren, och fixade lite extra. Ja, i år blev det kanske inte riktig "Vårstädning" utan "Sommarstädning" kan man väl kalla det? ;) Haha, men Trulle blev glad för att han fick lite förändringar i buren och så!

Kameran fick även hänga med upp till honom, så lite foton blev det iaf.
Och ni som inte vet, Trulle är utekanin.. hihi.


Haha, aw.. Muuuums med gräs säger han ;)
Älskling ♥
Såhär ser det alltså ut i ett av rummen ;)

Fick även detta gulliga sms av min bästavän, fatta vad jag blir glad och fatta vad jag blir tårögd alltså... älskar denna underbara människan så sjukt mycket alltså... :*

Kommentarer
Postat av: Engliseeen

Älskar din blogg Tovisss♥

Så hjäwla sött av Lina♥ Älskar verkligen det ♥

Så gullig din kanin ee måste träffa den igen



Puss så länge din Engla..♥♥

2012-06-10 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0