@Tuesday

Tisdag idag då. Skoldagen har varit som vanligt, inga speciella grejer - eller jo, förutom skoljoggen.. fast jag och mina kompisar gick istället, hihi (y)
Men nu ska jag snart baka tårta, ledigt från skolan imon, typ nationaldag eller något? Håller inte koll på sånt, men ja imon ska jag iallafall tillbringa dagen i stallet då det är tårtkalas, yey! :D Då är det så att alla som har trillat av det närmsta året ska bjuda på tårta. Har för mig att det är så på de flesta ridskolor? Tårtkalas alltså. Jaja, så då ska jag snart baka tårta då.. ;) Har trillat av många gånger på det närmsta året faktiskt.. vet inte varför, men det är iallafall tur att man bara behöver baka en tårta, hehe.
Och ni som undrar varför jag inte gör nåt med designen eller så, jag vet det ser förjävligt ut nu.. ingen header eller nåt. Haha, men det kommer! Sophie håller på att fixaaa så det kommer, det kommer kära vänner :')
Jag och min fina kompis Hanna.
Och detta är då lilla jaaaag x)
Hihi, och det här är då världens bästa ponny.. Madicken

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Hanna! hähhää

ska börja följa denna du! bloggen då om du inte fattar haha bara så du vet :D aja men du måste väl med ta en ful bild på mig? hahaha jaja puss lavio:* ses imån <3

2012-06-06 @ 20:45:00
URL: http://hhannastyle.blogg.se/?tmp=06202616

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0