Stallet idag

Stalldagen idag har verkligen varit världens bästa, och ja jag menar det. Själv red jag ju idag, wiiiho! Vi hade gymkana, en grymt rolig avslutning på terminen. Våra lag kom lika, alltså båda vann. Det blev 3-3. Alltså hade vi 6 olika grenar. Roligt var det, och jag måste väl ändå säga att jag gjorde en rätt stilig avramling, haha! 
Hade även en grym fotograf med mig idag... MAJA! Hon fotade myyyycket, så bilderna kommer upp här när hon skickat dem till mig. Fotade ju med hennes systemkamera. Kommer även upp foton på Maja när hon rider och hennes ridgrupp när dem badar :D Mysbilder <3 


Hade gymkana med denna mysponnyn idag, gick riktigt bra. Bild från 2011.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0