Sommarlov!!

Wiiiihooo!!! Äntligen säger jag bara, som jag har längtat asså. Sjukt skönt.. men en sak som inte är så kul är att jag kommer inte gå kvar på samma skola :( Eftersom att jag ska börja sjuan. Kommer sakna dem underbara som kommer gå till andra skolor, men som tur va så får jag med mina närmsta vänner sedan till sjuan. Och det är jag glad över, kan jag säga er! Allt för mina vänner <3 
Pappa fotade en hel del under dagen så bilderna kommer upp hit lite senare när jag har tid + så kommer bilderna från i onsdags i stallet ;) För nu ska jag snart äta pizza och fira skolavslutningsdagen med släkten och familjen, lovelife.

Bjuder på en bild, jag och världens bästa klass, kommer sakna denna klassen och skolan så oehört mycket, men ska ändå bli skönt att sluta, haha.

Men i alla fall.. JAG ÄLSKAR ER SÅ SJUKT MYCKET, OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET. 


Från vänster: Filippa, Alexandra, Jag & Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0