Såå hemskt..

"Jag vill varna alla för att lämna sina hästar till Malin Lundberg på Malins hästeri i Börön.www.malinshasteri.se. I så här dåligt skick hittade jag min fina ett årshingst efter kort tid (6veckor) . Mycket mager och full med sår, svullna bakben, uttorkad, utmattad och enligt vet. skulle han troligen inte överlevt 4 veckor till om jag inte tagit hem honom. Snälla dela denna varningen på FB så inga fler hästar blir plågade!"
- Så skrev Ida Hamrin på FB om de tragiska som hänt hennes häst..
Sprid vidare, snälla ni.. så hemskt!! :(


Så här ser han alltså ut.. usch så hemskt asså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

omggg vad har dom gjort!? :( <3

2012-06-10 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0