Måndag

Idag är det Måndag. Kändes konstigt att inte gå till skolan idag, men det är väl bara att vänja sig för man här ju SOMMARLOV. 

Detta händer i veckan. 
Tisdag - Ut och fota med Alexandra
Onsdag - Se till så att allt är packat och klart till ridlägret :D
Torsdag - Vedbände Ridläger

Och sen är jag ju på Vedbände fram tills den sista Juni :D Så det är så min vecka ser ut :) 
Kommer inte alls vara aktiv nu, tror jag inte tyvärr denna veckan (+ nästa). Har mycket att fixa med innan ridlägret och när jag är där så hinner jag ju inte med bloggen. Kommer ju självklart upp iallafall minst ett till inlägg innan jag åker på ridläger. 

Men om jag glömmer skriva detta i nästa inlägg, så får ni ha det så bra! Så kan ni kika in på bloggen sen igen efter 10 dagar, då är jag tillbaka i bloggvärden igen, och dessutom med en massa nya bilder! :) 

Caprice & Jag. Hopptävling 2012 på Vedbände.
Foto: Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0