Lite om mig.

Jag heter då Tove, som ni ser på bloggnamnet. Har en hästblogg med min bästavän, men ville nu pröva att blogga ensam också. Alltså så kommer jag då blogga på båda bloggarna.
Aja, här kommer jag iallafall att blogga om min vardag. Som då består av hästarna, kompisarna och ja allt galet jag hittar på på min fritid och även annat som ni kommer få läsa om om ni läser bloggen.
Jag är en tjej på 13 år som då är helt hästtokig. Skulle mest av allt vela ha en egen häst, men det får jag inte.. :/
Just nu har jag ingen snygg design eller något. Men min kompis Sophie ska fixa det så snart som möjligt.. alltså både header och design. Men ja, det får vara såhär sålänge.. :)
Puss / Tove ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa M.

Vi är snyggast ju ♥

2012-06-04 @ 19:31:01
URL: http://fidelippan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0