Friday, yeah!

Fredag idag, och min desing+header kommer snart i think ;)
Under dagen har vi iallafall övat heeeela dagen på våran Cabaré, så på Måndag kör vi hörrni ;D
Aja, nu ska jag snart till stallet för att ridaaa, fota och träffa lite kompisar ;) Kunde fredagen bli bättre eller? Knappast <3 Älskar mina vänner sååååå, så inget blir misslyckat när man är med dem!
Mina vänner är så sjukt tokiga, men ändå så jävla underbara!
Ni kommer få läsa mycket om mina kära vänner här på denna bloggen, eftersom att mina vänner har en stor betydese i mitt liv. Utan mina fina vänner, ingen Tove. Så är det bara.
FINNS INGA BÄTTRE VÄNNER ÄN ER, ÄLSKAR ER SOM SATAN ♥
Puss

Kommentarer
Postat av: pinkladyy (ALEX)

ÄLSKAR DIG MED ÄLSKLING!! ♥ Mitt kära barnbarn! stolt farmor här



PUSS

2012-06-09 @ 00:32:03
URL: http://www.pinkladyy19.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0