Förlåt..

Förlåt för usel uppdatering, men jag har verkligen inte haft blogglust.. Vet inte riktigt varför, men har bara känt mig helt depp. Bara velat gråta i sängen lixom. Så har jag känt mig igår och idag. Käns inte alls kul, vet inte varför heller? Har kollat på massa gamla bilder från när jag var liten, typ 3 år. Och hittat bilder på mig och min underbara farfar, som tyvärr inte finns längre. Har ni någon gång förlorat någon som stått dig riktigt nära? Isåfall vet du nog hur jobbigt det är.. Det var ju ett par årsedan nu han försvann, men jag glömmer aldrig bort hur det va att få reda på beskedet.. att min farfar kommer aldrig tillbax. Några år efter dör min sköthäst, och nu är min nuvarande sköthäst till salu. Alltså, livet är inte lätt, och det är de inte för någon.. det lovar jag.

Men jag hoppas att jag har er fina bloggläsare som ett stöd för mig? Mycket roligare att blogga då ju.
Nu vet ni ju iallafall anledningen och jag ska försöka vara så aktiv som möjligt, fast att det inte är så enkelt. ;)
Väldigt dålig kvalité, men bilden är tagen från ett fotoalbum.
Jag och farfar på bild. <3

Kommentarer
Postat av: Tova

Nej men gumman! Finns om du vill prata! Vet hur du känner dig, har känt så det senaste halvåret..., hoppas du vet att du kan prata när du än känner för det! Älskar dig <3

Kram

2012-06-12 @ 19:54:38
URL: http://pponnydrommar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0