Börja packa kanske?

Haha, det kanske är dags för mig att börja packa nu? Eller vad tycker ni? Ska på ridläger på Torsdag och så ska jag vara där till den sista Juni. Eller ja, i alla fall så ska jag ta ner kläder som ska tvättas, så att dem är tvättade och klara tills lägret.
Ni som inte vet så ska jag alltså på VEDBÄNDE RIDLÄGER. Och det är världens bästa ridläger, och bara för att jag längtar så sjukt mycket så kan jag väl bjuda på några bilder från Vedbände, alltså från förra sommaren när jag var där på Ridläger.. Fina Minnen ♥
 
Haha, jag som rider världens bästa åsna Collgate.
Foto: Filippa

Maja, Tilde, Bartski, Jag, Asta, Filippa & Vilda :)
Foto: Vedis personalen

Jag och världens bästa ponnii Boss ♥
Foto: Vedis personalen

X- lady
Foto: Jag

Sådär ja, ser ni själva hur kul man har det på Vedis eller?! :) Längtar ihjäl mig nu..

BTW, Fotona från gårdagen och från i onsdags och fotona sen skolavslutningen igår kommer snarast i ett lååååååååååångt inlägg! :D

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0