2 veckor!

Åh, det är helt sjukt.. nu är det bara 2 veckor till ridlägret!! Det kändes som det var 130 dagar kvar igår och nu är det bara 2 VECKOR helt plötsligt. Det har gått så jättesnabbt, och tänk att om 2 veckor så sitter jag kanske på hästryggen, kanske ryktar hästen eller så kanske jag bara har allmänt roligt med mina vänner! Kan verkligen inte fatta det, ska bli så sjukt roligt alltså!
VEDBÄNDE ÄR DET JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR MEST AV ALLT.
Jag ska alltså på världens bästa ridläger på Vedbände, i 10 DAGAR! Finns inget bättre asså..
Lite bilder från förra sommaren från Vedis (vedbände). Fina minnen detta, som man aldrig någonsin glömmer ♥
(Oredigerade bilder, som är helt ovisade på både denna bloggen och denna bloggen.)
Hihi, aw. Världens goaste åsna.. Colgate ;*
Finaste hundarna, älskar er pluttisar.
(Den understa bilden är från i vintras, va bara tvungen att visa er den, mina finaste bebisar!) :')
... R.I.P Bartskii ♥♥♥
Aw, min kompis Maja och Orkan <3
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna!

vadå 130 dagar i går? :* haha amen hoppas du har så kuuuull :D vi ses efter och innan du sticker <3

2012-06-07 @ 17:40:33
URL: http://hhannastyle.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Taack :D



var ligger vedbände? :)

2012-06-07 @ 21:49:28
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Jaha :D



Synd att de var så långt ifrån mig. hade annars kanske kunna gått på de :/

2012-06-07 @ 21:57:23
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0