Svar från frågestunden

av Alva: Undrar vem du fick på Vedis? :D Hoppas du fått ett underbart läger med alla sötisar där!
Svar till Alva: Jag fick en underbar ponny vid namn Phantom. Har haft ett helt fantastiskt läger.. kunde inte bli bättre!! :) 
 
av Miriam: Har du en egen häst isf vad heter den? Har du foder,med ryttare elr bara rider ridskola?
Svar till Miriam: Jag har ingen egen häst, men jag har en sköthäst på min ridskola där jag rider. Han heter Harry.
 
av Tova:
 1. Vem vill du bli skötare på när Harry säljs?
2. Om du fick en egen häst, vilken ras och färg skulle den ha?
3. Favoritras på hästar?
4. Favoritfärg på hästar? (alltså fux, brun, skimmel o.s.v.)
5. Om du fick köpa en av häsatarna på Vedbände, vem skulle du köpa? kram Tova
Svar till Tova: 1. Jag vill bli skötare på Feldon, men jag tror att alla hans platser redan är upptagna.. :/ 2. Ifall jag skulle få en egen häst, skulle jag vilja ha en skimmel, vet dock inte ras.. :) 3. Gillar många olika men jag gillar Fjordingar väldigt mycket. 4. skimmel :D 5. Ifall jag skulle köpa en häst från Vedbände så skulle det vara Phantom, helt klart!! Kram!
 
Tack för alla frågor. Det var väl rätt så roligt ändå med lite frågor? :) 
 
Här är då jag i täten på Phantom på Kadriljen. Vet att min hand är typ 100 meter för högt upp, vet inte vad jag gör på bilden.. hehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0