Öland imorgon

Imon blir de Öland med pappsen och lillasystern. Ska bli såååå mysigt.. Ska bo på detta stället, verkar hur mysigt som helst!!
 
Idag har jag varit nere på stan och badade sedan (i ösregnet!). Och igår var jag, mamma, lillasystern och kusinen och mostern min på nån mysig strand och då badade jag också, och solade såklart. 
 
Statistiken är inte lika bra nu som innan, och jag är inte lika aktiv som innan. Men det tror jag att ni fattar att jag har faktiskt ett liv utanför bloggen också, och speciellt nu när det är sommar har jag fullt upp. Kommer alltså nästan att bli som en bloggpaus. Ja, ny design kommer men förvänta er inte inlägg så ofta iaf. Så att ni inte kikar in i onödan (: 
 
Jag och älskling.<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kikar in på din blogg varje dag, haha :) PS. Ska byta över till blogg.se eller i alla fall prova det :))
Kram, Ellen.

2012-07-09 @ 21:56:39
URL: http://www.systerns.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0