Myser

Hej allihopa!
Nu sitter jag i soffan med mamma, mormor & morfar med en IPad i knät :) Ipaden är då mormors och morfars men så snälla som dom är så låter dom mig låna den lite ibland. Kan säga såhär att jag har försökt att blogga via mobilen hela dan idag men det har inte velat funka... :/  Men det löser ju sig nu när jag har Ipaden ibland, hihi :D 
 
Men idag har jag, mamma och systern varit på Ronneby simmsällskap typ? Ja, där fanns pool, ruchkanor och massa annat skoj :D dagen har varit perfekt! Träffade också en nära kompis till mig som jag inte träffat på läääänge på Gina iförmiddags, det var riktigt kul att träffa henne faktiskt!! 
 
Imorgon blir det Sölvesborg och Sandvik! .. Men nu ska jag gå, ha det bra! 
 
Kram / Tove

Kommentarer
Postat av: Filippa M.

Haha jaa det var det verkligen! :D
Vi träffas typ alltid på Gina oxå, sist var det i stan ju ^^ Kraaaam ♥

2012-07-25 @ 22:42:26
URL: http://fidelippan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0