Köpenhamn

Igår kom jag hem från 2 härligt underbara dagar i Danmark, Köpenhamn. Jag var där med familjen och hade det bara jättemysigt.. Shoppade såklart också :D Blev inte så mycket köpt men det jag köpte blev jag verkligen jättenöjd med. Blir ju mer dagar på stan då man kan köpa mer saker :). Men i detta inlägget så blir det bildbomb från Ven och lite bilder från Köpenhamn på zooet. 
 
Sophie är klar med min design och header nu, så den kommer snart!
Tack Sophie, alla kollar hennes blogg - http://soobloggen.blogg.se.

Ven.
Köpenhamn (zoo).
Väääääldigt dålig bild... men såhär fort sprang (galopperade) vargarna runt i hagen, och hoppade hinder.. haha  
Här fick Pingvinerna mat, det va roligt att se dom så glada och galna, söta!
Sånna här fina fjärilar fanns det gott om i "regnskogen", ibland flög dom t.o.m på någon och satt sig där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0