Imorgon = stallet med Engla!

Imorgon ska jag och min kompis Engla till stallet! Vi får hoppas på fint väder så att det blir några bra foton iallafall. Tänkte ta med mig kameran och fota lite. Hoppas ni vill se lite bilder sen imon då från stalldagen om det blir några bra bilder? ;) 
 
Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag cyklade ner till stan med pappa och åt på stan, det va mys. Annars har jag bara tagit det lugnt och fixat lite i mitt rum. Rätt skönt med sådana dagar ibland också ju, eller vad säger ni? (: 
 
Jaja, nu ska kameran laddas och så har jag nog inte så mycket mer att säga.. men jag bloggar såklart mera imon. 
 
Mina finaste bästaste knasigaste roligaste kompisar. Saknaden till er är sjukt STOOOOR! Måste träffas snart hörrni. Och rätt lagom roligt att jag och Vickan gör samma med ögonen xD Lina är lite forever alone med sin "grimmas". ÄLSKAR ER ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0