Imorgon åker jag

Imorgon åker jag till några ställen i Blekinge, kommer stanna där till fredag. Tänkte under kvällen nu fixa några tidsinställda inlägg till er. Så "Dag 3.. Dag 4 och Dag 5" på listan kommer jag fixa nu ikväll till er så att ni får ett varje dag. Ska se om jag kan mobilblogga med (via internet då), det vill ju bara funka ibland så vi får se hur det går med den saken. Eller så kanske jag kan blogga någon gång från min mormors dator. Eftersom att vi ska sova hos henne och vara där lite på kvällarna och så. Men iallafall, minst ett inlägg varje dag :). 
 
Ha det så bra, så är jag tillbaka i bloggvärden på Fredag igen! 
 
Ifall ni vill följa mig på något annat sätt, så följ @toveekarlssonn på Instagram.. kanske följer tillbaks! ;) 
 
Saknar min fina Madicken.. ♥ 
 
Kram, Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0