EMMY, TONÅRING ♥

Älskade vän. Alla minnen med dig SPÅNHUVUD. I stallet när vi mockar åt din häst och du stänger in mig. När vi kastat spån på varandra när vi mockar. Alla gånger vi fyllt på vatten och vi kastat på varandra. När vi läste spökhistorier och höll på att kissa på oss. Många mer minnen har vi ju också såklart, och det kommer bli mer! Du är den knasigaste jag vet. Du bjuder alltid på dig själv, ochdu är bara bäst! Första gången vi träffades så visste jag att du är en sann vän som alltid vill alla det bästa. Även fast jag inte känt dig så länge, så betyder du verkligen jättemycket för mig. Ångrar verkligen INTE att jag lärde känna dig, för en sån underbar tjej du är finns det inte många av. Längesedan vi träffades nu, och tycker verkligen att vi borde göra det snart igen! Finaste, snällaste, underbaraste lilla Emmy, du har ett hjärta av guld. MEN NU ÄR DU TONÅRING, och jag hoppas du får en helt underbar dag och att vi MÅSTE verkligen träffas snart! Du är som en syster, ställer alltid upp och jag ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET! Du är bäst, så är det bara ♥ ♥ 

Grattis världens finaste syster.. ily sooooo much!! :*
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

SV: Aah verkligen! Minnen för livet som sagt ♥ Aw tack, det ska jag ha! Kramar! :)

PS. Snygg bloggdesign du har skaffat! Är det Sophie som gjort den?

2012-07-23 @ 21:17:36
URL: http://fidelippan.blogspot.se
Postat av: Filippa

SV: Jaa, minnen för livet som sagt ♥ Aw tack det hopppas jag! :D Kramar!!

2012-07-23 @ 21:20:31
URL: http://fidelippan.blogspot.se
Postat av: Filippa

PS. Snygg bloggdesign du har skaffat, har Sophie oxå gjort den? :D ♥

2012-07-23 @ 21:21:00
URL: http://fidelippan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0