Dag 4: En låt jag lyssnar på när jag är glad, ledsen eller arg.

När jag är glad brukar jag lyssna på måååånga låtar men en låt som får mig att vara glad är nog Flo rida - Wild ones. (Tryck på länken för att komma till låten.) Vet inte varför men ja den gör mig glad på något sätt :D
 
När jag är arg och ledsen brukar jag lyssna på When you´re gone - Arvil Lavigne och på Everybody Hurts - R.E.M
 
Dessa låtar betyder verkligen något för mig. Spelar ingen roll om den är gammal eller ny, jag gillar dem ändå..
 

Kommentarer
Postat av: Filippa M.

Haha snygg bild! xD kommer ihåg.. <3
Aah sen när man hör på "sexy bitch" då tänker jag alltid på den kvällen vi sov över, typ lyssnande slut på den låten hahahahahahah omg!!! :DD

2012-07-26 @ 10:04:15
URL: http://Fidelippan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0