Bildbomb - 6/7

Det blev väl okej bilder iallafall.. Men eftersom att det har varit molnigt hela dagen så har det väl inte blivit några riktigt Sommarbilder så, men jag ska åka till stallet och fota hästarna igen snart.. så fort det blir sol och bra fotoväder! ;)
 
Alla bilder - Kopieringsförbjudna!!
 
Min finaste sköthäst Harry. ♥
Pilates.
Maggie.
Feldon. ♥
Hahahhha, sååå ful.. mitt lilla charmtroll.
Tjalle.
Feldon & Hidalgo.
Hidalgo - "Jag e kanske liten, men riktigt tuff!!"
Madicken & Goldy.
Tin-Tin.
Zappa & Nora.
Selma.

Kommentarer
Postat av: Tova

Ååh vad fina! Gillar den första på Pialtes, båda på Harry, den första på Tin-Tin och den på Madicken & Goldy mest, riktigt fina! ja alla var såklart jättefina!!

Kram Tova

2012-07-06 @ 20:55:56
URL: http://pponnydrommar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0