Bara för att alla andra gör det..

Har hittat en smart och rolig sak som några gör på sina bloggar, som jag tänkte börja att göra på bloggen nu någon månad fram över.. 
 
Dag 1: Bild på mig och favorithäsen.
Dag 2: Vad får mig att fortsätta med ridningen? 
Dag 3: Varför & när jag började rida.
Dag 4: En låt jag lyssnar på när jag är glad, ledsen eller arg
Dag 5: Vänner jag fått genom stallet. 
Dag 6: En ovisad bild.
Dag 7: Någon jag skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
Dag 8: 10 saker du inte visste om mig! 
Dag 9: En bild som gör mig lycklig.
Dag 10: Någon jag vill träffa.
Dag 11: När & varför jag började blogga. 
Dag 12: Min största rädsla inom ridningen.
Dag 13: Favoritbilder jag tagit själv.
Dag 14: Någonting jag behöver träna på inom ridningen.
Dag 15: Någonting jag är bra på.
Dag 16: En tävling jag minns.
Dag 17: En sak som aldrig får hända.
Dag 18: Mitt bästa minne.
Dag 19: Min bästavän.
Dag 20: Min drömhäst.
Dag 21: Dressyr/Hoppning?
Dag 22: Mina närmsta 3 vänner. 
Dag 23: Någon/några jag träffar varje dag.
Dag 24: Varför jag bloggar.
Dag 25: Någon häst jag saknar.
Dag 26: Något jag vill ha.
Dag 27: Alla hästar i stallet.
Dag 28: Andra sporter jag hållt på med innan ridningen.
Dag 29: Mina rosetter.
Dag 30: Mitt mål med ridningen. 
 
Börjar imorgon! Ska försöka ha en sån här varje dag, när jag är iväg så fixar jag tidsinställt. Tror att jag får mer besökare av detta. Eller tycker du sånt här är intressant? :) Kommer ju självklart blogga om annat också. De dåliga är bara att man kan ju inte mobilblogga på blogg.se och det tror jag de flesta som har blogg.se stör sig på som har android.. Men jag ska iallafall försöka vara mer aktiv och aktivare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0