Vänner

Tänkte ta mig lite tid till att skriva lite om det finaste vi har, vänner..
 
Vänner är något de flesta har, eller vänner är inte "något".. Ens vänner är allt. Tänk, vilka är det som stöttar dig egenom något svårt? Vilka är det som alltid får dig att le, och gråta? Vännerna. Alla behöver en vän som man kan vända sig mot när något är fel, alla behöver en vän som man kan hitta på hur galna saker som helst med. Även en vän man kan bråka med eller skylla på. Det lät konstigt, men så är det faktiskt. Om man tänker efter..
 
Den här veckan som varit nu har jag varit med mina vänner nästan varje dag och idag när jag inte har varit med en vän (då jag bara tagit det lite lugnt), så kände jag direkt att jag saknade mina vänner något otroligt.. Och en vän måste inte vara en människa, en tjej eller kille, en man eller kvinna, en gubbe eller gumma. Jag har vänner som är hästar, och många andra olika djur som betyder minst lika mycket som "människovänner". 
 
Vad vore vi utan våra vänner? Vad vore vi utan en kram ibland? En fin text som en vän skrivit? ALLA behöver en vän, om du har någon sjukdom, om du inte är någon av de populäraste SÅ BEHÖVER ALLA ÄNDÅ EN VÄN man vågar lita på. 
 
Finner inga mer ord nu, men jag säger bara...
Ta vara på tiden när du väl har dina vänner nära dig, ta vara på tiden då de underbara varar...
 
 
Jag ÄLSKAR verkligen mina vänner, utan dom.. vore jag ingenting

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kapad på bilden på Tova och Nellie :( <3

Svar: Vad menas med kapad? Ska jag ta bort bilden på de eller vad menar du? (:
Tove Karlsson

2012-08-18 @ 16:26:00
URL: http://www.ellenns.blogspot.se
Postat av: Ellen

Nej, ta inte bort bilden. Men kapar menar jag att jag inte syns på bilden, bara mitt hår. Och du den bilden var väl på alla tre? :) x

Svar: Aha, det var du som kommenterade ;) Haha, meningen med denna bilden var bara att Nellie skulle vara med när hon smilade, sen råkade Tova också bli med och en bit på ditt hår. Så jag har inte kapat bort nåt eller redigerat nåt (:
Tove Karlsson

2012-08-20 @ 19:47:04
URL: http://www.ellenns.blogspot.se
Postat av: Emmy

Älskar dig mitt hjärta

2012-08-25 @ 13:59:39
Postat av: Emmy

Älskar dig mitt hjärta ! <3 :*

2012-08-25 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0