Vad jag hittat på idag.

Idag har jag varit i stallet, fotat kompisar när de ridit, och även fotat hästarna. Blev faktiskt väldigt många bra bilder idag, roligtroligt. Så idag har jag bara tagit de lugnt i stallet med kompisarna, njutit av ännu en härlig dag och sommarlovet som snart är slut.. Haft det helt underbart. ♥
 
Även idag när jag klev in i stallet så fick jag en UNDERBAR överraskning. Överraskningen var att min älskade och första ridlägerhäst som jag hade 2011 på Vedbände Gård har kommit till vår ridskola och ska troligtvis stanna tills sommaren nästa år, om han trivs på ridskolan såklart. Han kom ju idag klockan 12 så idag var han rätt stressad och så.. :/ Men jag hoppas verkligen att han kommer stanna länge nu på ridskolan och att han trivs såklart, åh vad länge jag längtat efter att Boss ska komma. Har drömt om det i nätter, har tänkt på det hela tiden.. Och nu ÄNTLIGEN säger jag bara, har jag min älskade älskade bästavän mer nära mig.. :*
 
KAN OCKSÅ SÄGA ATT DE MED KAMERAN LÖSTE SIG. DET VAR BARA ATT VRIDA TILLBAKA DET, HAHA :'D
 
Bildbomb från dagen.
Jag och Boss ♥♥♥
Knasiga hästarna är påväg in till stallet från sommarhagarna.
Ridlektionerna
 
.. Jag har världens finaste & bästaste vänner! Och det är jag såååå glad över ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0