Ridningen idag

Ridningen idag gick väl sådär. Goldy, den hästen jag red var väldigt slö i början. Men till slutet fick jag igång henne mycket mer, och jag kände att jag kunde "jobba henne" på ett annat sätt idag än förra ridlektionen. Galoppen gick väldigt bra med till slutet. Är nöjd från idag, jättenöjd. 
 
Fick även reda på en överraskning. Vår ridlärare sa att vi skulle få börja rida stora & små hästar i STORA RIDHUSET! Än så länge har jag bara ridit i lilla ridhuset på ridskolan då, så ååååå vad glad jag blev! Kommer även få rida i 1 TIMME och kommer få rida ute mycket också VILKET MENAS MED ATT DET BLIR MYCKET MER OCH BÄTTRE BILDER. Mina underbara kompisar Tova & Nellie ska också byta till tisdagar på storhäst ponny grupp då dom kan fota mycket, och då kommer jag fota dom med. ÄLSKAR ER <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0