Phantom & Vedbände.

..Åh, det var såååå länge sedan jag ens träffade min älskade ponny Phantom.. 
Hade alltså Phantom på Vedbände Ridläger, han är verkligen en toppen ponny..
Ställer alltid upp för ryttaren..
Hoppar ALLTID även fast ryttaren kanske red lite dåligt mot hindret..
HAN ÄR ETT MATVRAAAAK <3 
 
Men alltså, fy vad jag saknar honom. Minns den känslan så väl när vi gick ner med hästarna till hagen, som vanligt den sista dagen och Matilda gick bakom mig och vi skrattade, precis som alla andra dagar. Men det var den sista gången vi skulle leda hästarna bort till hagen. Det var dagen då jag skulle ÅKA HEM? Det kändes som de här 10 dagarna har gått på 2 DAGAR? Nej usch... det gick verkligen för snabbt. Men alla minnena från Vedis 2012 kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag vill inget annat än att just nu åka till Phantom, ge honom en riktig bamsekram och gosa in mig in hans mjuka varma päls, och bara komma tillbaka till Vedbände och spola tillbax tiden. Kan man inte göra det? 
 
Åh vad jag älskar min plutteponny, han är verkligen bäst.. 
Lite ovisade bilder som världens bästa Hedda tog på hoppningen, kanske kommer mer sedan. 
 
Ska även idag försöka få över filmen till datorn som mamma och pappa filmade på uppvisningen med deras filmkamera. Men det går inte så bra att få över den.. Men om jag lyckas, så får ni såklart se de videoklippet också lite senare idag. 
Hoppträningen.
Uppvärmning.

Och här började vi hoppa lite riktiga hinder. Dock var det inte så högt då Hedda fotade, blev högre sedan. Men åh vad min plutteponny är duktig, han är bäst <3


Mitt hjärta, tiden med dig glömmer jag aldrig. Hoppas vi får uppleva samma känsla tillsamans snart igen.. Ännu en gång säger jag detta, den här ponnyn är verkligen bäst. Finns ingen bättre, min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0