Min älskade Nikon..

Idag har jag fotat, fotat och fotat.. Jag och pappa åkte och hämtade den och efter det så laddades batteriet och jag sorterade upp lite saker och så. Fick också med i paketet ett redigeringsprogram så det blir väl att sitta vid de rätt mycket och redigera och redigera. Haha :)
 
Lite random bilder från idag.
Redigerade i ViewNX 2 (De programmet jag nämnde innan.)
 
Outfit,
Trulle charmade sig för kameran idag, några bra bilder blev det iaf (de här bilderna har jag inte orkat redigera ännu, hehe..)
Haha, de två sista bilderna asså.. x) Min lilla lama :*
 
Ska ut och fota Trulle ikväll då han är jättepigg och åh vad han kommer spexa (stavning) sig då (förhoppningsvis iallafall.) 
 
ÄLSKAR MIN NIKON D3100 ♥ kärlek till den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0