Idag

Idag på förmiddagen så åkte jag med mamma till stallet en sväng. Ja, det var ju då för att min lillasyster skulle ha uppvisning på ridlägret hon varit på i några dagar. Tog med kameran, men eftersom att det var första gången jag fotade nån som red med den nya kameran så blev bilderna väl inte super.. Men ja, några fick jag till bra iallafall. 
Träffade även en så sjukt underbar vän till mig idag, så kul att träffa henne igen :D
 
Sedan, ungefär runt halv 5 så var jag hemma. Då träffade jag min finaste bästavän, som jag inte träffat på hela 2 MÅNADER. Så längesen.. ♥
 
Ridlägeruppvisningen.
Vi börjar med supersöta Olivia och Pilates ♥
Min lillasyster och Selma ♥ (tyvärr blev det inte så bra bilder på dom..) :/
Min favorittjockis, Feldon. ♥
 
Underbaraste Emmy och Bella. ♥
 
Batteriet tog dock slut när jag hade hunnit fota några få bilder.. Men några bra bilder blev det iaf, dom som blev då. Hehe. Men jag och Emmy har bestämt att jag ska komma och fota nån fin höstdag igen och nån fin sommardag också. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0