Hur veckan ser ut

Onsdag : Träffa Nellie, Tova & Hedda och fotaa :D Ska bli super. 
Torsdag : Kanske ska med några kompisar ner till stan, får se.. Inte helt bestämt för min del ;)
Fredag : Inget planerat ännu :)
Lördag : Samma som Fredagen.
Söndag : Samma som Fredagen och Lördagen (heheh)..
 
Nästa vecka så kommer Lina hit någon dag i veckan också och stannar lääääänge, ska bli så otroligt roligt :D Så längesen nu.. :* 
 
På Torsdag så får ni antagligen bildbomb här från imorgon då, guuud va det ska fotas! :') <3
 
Såhär roligt hade jag och Fidde innan.. Konstig humor vi har knastjejen, eller vad säger ni?
 
Haha bara för att du är för snygg vännennnn :*
(ovisade bilder jaaaao.)
Här hjälper alltså Fideli de flesta med bäddningen, haha ......MINNEN...... ♥♥♥ (Ridlägret alltså.)

Kommentarer
Postat av: Nellie

ÅHHH låter som en bra vecka sötnos <3

SV; jaa det ska bli så roligt, aa jag har klippt mig! :)
Tack finaste Tove <3


Kram!! Super-blogg!! :D
Ses imon <3

2012-08-07 @ 21:04:19
Postat av: Filippa M.

Undrar om du vill ta 12.43 bussen från Kurortsvägen sen är vi på stan vid 13.07 ? :))

2012-08-08 @ 10:09:21
URL: http://Fidelippan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0