Hur min dag sett ut

Idag har jag ju varit i stallet med kompisarna Nellie och Tova. Vi var där, hjälpte till lite i stallet och jag skötte om min älskade Boss lite. Nellie och Tova hjälpte också till med ryktandet då Boss hade rullat sig i gruset (eller något?), haha knasponnyn.. ;) 
 
Sen hände en liten sak vid ungefär halv 6 tiden.. Jo, jag blev stucken av en jävla geting. Vet inte hur det gick till eller något, kände bara att det var något som stack mig på fingret och då såg jag att det var en geting, så jag tog ju bort den snabbt. Men åh vad det sved alltså. Min snälla stallkompis Annie ♥ hjälpte mig också, utan henne hade det varit svårt i detta läget. Nu känns det inte lika mycket, som tur var. 
 
Sedan på vägen hem så fick jag även lite sällskap av Sanna & Qyeen. Träffade på min stallkompis Sanna som red lite ute i skogen med sin ponny Qyeen. Det var kul att träffa henne igen, och prata lite om nästan allt möjligt, skolan hästarna, och allmänt livet :) Härligt att man har så goa kompisar <3 
 
Imorgon blir det stallet hela eftermiddagen med Nellie och Tova, då får kameran hänga med också ;)
 
Qyeen & någon annan privathäst jag inte vet vad den heter.. typ Escil tror jag?

Kommentarer
Postat av: Tova

Han heter Escobar, kallas för Esco :)

Kram Tova

2012-08-22 @ 15:57:05
URL: http://pponnydrommar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0