Hemskt.

Igår kväll hände något fruktansvärt tråkigt. Känns sådär att skriva det här på bloggen, men det var våran hamster som dog.. Ni kanske tänker "Amen det är ju bara en hamster". Men den hamstern hade vi i nästan 2 år, och hon betydde verkligen något enormt för hela familjen. Usch, jag upptäckte det när jag skulle duscha så låg hon utanför "huset" där hon sover (alltså, hon var i buren) på rygg med öppna ögon. Vi städade ut buren och nu är hon begravd på tomten.. Åh, vad tråkigt att våran lilla hamster är borta.. Föralltid. Kan inte fatta det.
 
V i l a  i  f r i d  u n d e r b a r a  l i l l a  v ä n ,  d u  k o m m e r   a l l t i d  f i n n a s  i  v å r a  h j ä r t a n .
BILDERNA ÄR KOPIERINGSFÖRBJUDNA AV MIG OCH MIN SYSTER. 
♥ Bilder från sommaren 2011. ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa M.

Nej lilla Happy, Stackars er.. rip

2012-08-06 @ 17:10:11
URL: http://fidelippan.blogspot.se
Postat av: Tova

usch vad tråkigt, stackars er!

2012-08-07 @ 14:15:27
URL: http://pponnydrommar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0