Hemma från skolan - Genomförskyld

Hemma från skolan idag då, blir så sjukt less på denna jävla förskyldningen nu känner jag. Ursäkta svärdommen men usch jag hatar verkligen att vara förkyld.. De är det värsta som finns :S Enligt mig iallafall...
 
Mitt ställe för dagen får väl bli sängen (såklart) och soffan framför teven. Antar jag. 
 
Aja, vi får väl hoppas att jag blir frisk snart. Så att jag FRAMFÖRALLT kan fota nya bilder och så till bloggen.
Vi hörs, puss.
 
PS. Ifall jag känner mig bättre lite senare idag, så skriver jag nog en LÅNG text om hästarna och ridningen. Är bara såååååå sugen på att skriva något långt igen, hoppas ni är sugna på att läsa?
 
ÅH säger jag bara.. Åh vad jag saknar dessa fina sommarkvällar <3 Ta mig dit igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0