Glömt..

Hade helt glömt bort att g öra de två senaste "Dag 29 och 30" nu. Så jag gör båda dom nu, idag. Sitter just nu vid skoldatorn, helt besatt <3<3<3 Så otroligt skön och så smidig och snygg med ;) Åh vad jag älskar deeen :')
 

Dag 29: Mina rosetter. 

Har inte alls tävlat mycket inom hästvärlden, inte alls. Eftersom att jag inte ridit så länge och så, inte har egen häst, rider en gång i veckan. Så då blir det kanske så för de flesta? Fast jag har faktiskt lovat mig själv att iallafall ställa upp i min FÖRSTA klubbhoppning till hösten, även fast att jag typ dör av nervositet... Men jag ska, JAG MÅSTE, bara för att jag måste bygga upp mitt självförtroende och framför att för att jag tycker att det är skitkul att tävla, och umgås med hästar.
 
Så en så länge så har jag bara 3 rosetter, en från min andra clearroundtävling och två från ridlägret. Inte alls mycket, men somsagt så ska jag ut och tävla myycket mycket mer till hösten :)
 
 
 
Dag 30: Mitt mål med ridningen.
 
Har väldigt många mål med ridningen nu för tillfället, att utvecklas och kunna "jobba" en häst mer än att bara sitta och åka. Inte för att jag precis sitter och åker på hästen då.. Men ja.. jag tror ni hästmänniskor förstår vad jag menar. Kommer också ju tävla mer nu till hösten, vill hoppa högt och utvecklas inom hoppningen vill jag verkligen också göra. Eller kommer och kommer vet man ju aldrig. Men som jag planerat så här långt, och det är ju något jag verkligen vill ATT KOMMA UT PÅ TÄVLINGSBANORNA och bara känna den känslan igen. Suget i magen innan tävlingen, och lättnaden efter tävlingen. Även ifall det inte går bra så känner man ju lixom ändå att jo, jag vågade faktiskt ändå vara med, och ställa upp. Eller det gör iallfall JAG. 
Ett annat mål med ridningen är väl att bara KUNNA RIDA bättre. Lära mig mer saker, VÅGA mer osv. Ja, det är väl typ det som jag känner nu för tillfället. Och sen när jag nått dessa mål så bygger jag ju upp nya mål och så fortsätter det så sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0