Fredag

Äntligen fredag! Skoldagen har väl varit rätt så bra. Bra till en början - dåligt till slutet. Ja, idag har jag umgåts med många nya kompisar i skolan, så kul! Haha, när vi satt och åt så var det jag, Berivan, Hanna & Alex och då hittade vi på lite saker. Vi skruvade loss saltlocket till salt"burken" lite löst, så att nästa som kom skulle få jääääääättemycket salt på sin mat. Lite elakt kanske.. Men ändå, kul hade VI iallafall ♥ Sen var det gympa, då killarna skrämde livet ur oss vid omklädningsrummet vid gympan.. Skadade då foten lite. Åh, killarna i vår klass är så omogna i vår klass nu. Sen då så slutade dagen med att jag fick näsblod.. Såklart. 
 
Men nu blir det snart stallet, och det är väl bara att HOPPAS att man inte får näsblod när man rider då.. Det är inte kul, har fått det en gång tidigare. 
 
Sen blir det väl fredagsmys med familjen, och imon åker vi ner till sööödra sverige för att hälsa på min farmor som vi inte träffat på länge <3 Sen på söndag så taggar vi, jag och alex och hanna ska äntligen fota igen! Det var så längesen, mina bästisar.
 
Puss/Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0