Fotodag med mina tjejer

Helt underbar dag idag, har det verkligen varit.. Träffade Nellie, Tova & Hedda idag vid stallet vid halv 12. Vi cyklade hem till Nellie och Tova (de bor grannar), och kollade lite på hästhoppningen. Synd att Roffe inte fick va med.. Sedan åt vi lite och sedan gick vi ut och fotade jättemycket, jättebrabilder och vi hade superskoj! 
 
Ni är bäst tjejer :* Tack för dagen, nu bildbomb! :'D
 
 (Liten bild, jo jag vet.) xD
Haha, när vi hade fotat klart vid sjön (vid den bron som ligger där), så såg vi en skylt "Bigården" stod det och en pil, så då tyckte jag och Hedvig att vi skulle cykla dit och kolla vad det var för något, så då åkte vi dit och åh vad mycket vi skrattade på vägen dit och när vi väl var där så såg det ut såhär:
Sen såg vi även detta dasset där, myyyyysigt.. Eller inte. Luktade skit, vilket ni här ser på Tovas min :P
 
Sen var den underbara dagen med mina finaste kompisar över.. fast jag träffar ju ändå Tova och Nellie imon på staaaaan med några andra med :) När jag va påväg hem så stannade jag till lite och fotade hästarna i hagen.. fick till några riktigt bra på Elsa, 
 

Kommentarer
Postat av: Tova

HAHAHAHA fin man var då... xP

2012-08-08 @ 20:26:04
URL: http://pponnydrommar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0