Dagarna med Lina.

Dagarna med bästisfestisen har varit så otroligt roliga! Tre dagar var hon här, och vi hade så roligt hela tiden, vi har t.ex. fotat, cyklat i tre timmar en dag alltså (nästan vilse med jao) och hittat på massa roliga saker så har ju inte blivit så mycket bloggande, men nu är jag tillbax igen, med ny design snart med! (Läs mer om desingen lite längre ner i inlägget.)
 
Några inlägg blev det tyvärr bara.. cyklat i tre timmar (nästan vilse med jao) och hittat på ett annat massa kul! 
 
Har ju lagt upp en hel del bilder redan från dagarna. Men bilderna från idag har jag inte lagt upp ännu, så det får ni i detta inlägget.
 
Och så tar vi detta med design med nu, har fotat något otroligt mycket nu på senaste tiden med min nya Nikon D3100. Och som vissa kanske vet så är det Sophie som oftast gör mina designer. Då jag inte fattar riktigt med koderna till headern och designen osv. Så när jag fått lite mer bilder med på när jag rider pch så.. DÅ kommer den nya designen. Kan tänka mig att den kommer kanske i September (eller i slutet av Augusti om vi har tur!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0