Dag 25: Någon häst jag saknar.

Harry. Min älskade sköthäst som blev pensionärshäst. Ska försöka göra detta kortfattat, den hästen var verkligen UNDERBAR, helt UNDERBAR. Gammal är han, hatade livet på ridskolan efter att ha stått på ridskolan i hela hans liv. Men ändå, ÄNDÅ så gjorde han allt för att vara snäll, för att vara världens bästa häst. Ändå gick det skitsnack runt småungarna "Åh, hur vågar du gå in till Harry? Han sparkas ju!" "Den hästen är farlig." "Usch, jag ska rida Harry idag..." Osv, osv, osv. HELA TIDEN runt omkring mig fick jag höra de tjatet om Harry hela tiden. Och usch så tråkigt det var, min ÄLSKADE Harry.. Att ingen förstod hur underbar han är. ATT ALLA SKA VA RÄDDA FÖR HONOM. 
 
Men nu är han borta från ridskolan. Går i nån hage nån stans.. och jag hoppas verkligen att han har det bra där han är nu. Det är han verkligen värd. Min älskade bästavän, åh vad jag saknar honom..
 
Och ja, detta är verkligen ett gammalt kollage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0